✿ 風騷快活卡 ◕‿◕ 無憂無慮笑卡卡 ✿

2018年6月15日 星期五

續領昔日的BNO

久遺了的BNO, 深藏在娘家櫃桶內18年, 一早已經被遺忘.....






直至近來, 老闆叫我幫他們續領BNO, 於是, 我便在網上展開調查......

看過很多人的教學; 討論; 令到我都心思思想重拾昔日的BNO

一向心急似箭的我, 事不宜遲, 第一件事, 搵番舊果本BNO先 (當時都唔肯定掉左未...)


幣喇!! 唔響自己屋企既?!
回娘家......
拉開塵年小櫃桶.....
登登登登...... 完好無缺, 冇多手剪角, 冇多手剪爛張相(因為我好鍾意剪爛自己以前啲相既...haha)

睇番啲資料, 當時1995年申請, 2000已經到期, OMG....嘩, 已經18年前既事喇
當時仲係著住校服, 中一時候既樣, 同宜家個樣仲似唔似? 我覺得.....5成似啦
(唔似樣又要搵人副簽架, 所以要說服自己: 都似既, 係成熟左啲同靚左啲啫...XD

響呢5年間, 我只係去過加拿大既多倫多, 仲要響美國芝加哥轉機, 而當時既美國chop係TWOV, 即係 Transit Without Visa, 只係過一過境, 無申請美國Visa呀


下一步, 問稅局寄番張英文版稅單比我做地址證明(補寄係免費的)

影證件相, 淺灰或奶油底色, 我揀左奶油, 因為我件衫係黑灰色! 
少少微笑 (後來先知佢表格果度寫明唔比笑, 好驚呀)

收到稅單後, 即刻網上填表申請, 都唔係好難, 首先我係揀renew的, 不過由於已經過左期好耐, 系統最後自動改為: Adult First Time

咁樣我就比一般renew填多少少資料, 包括Mother details, Grandparents details...
由於媽媽都曾經持有BNO, 所以我填佢既Nationality is British Overseas
而Grandparents我只係填公公個名, Additional information加番2句: My maternal grandfather passed away. Sorry I couldn't provide more information about him. (想矇混過關....haha)

填到最後用信用卡比錢, 我揀32頁, £105.86 (已經包埋佢回郵的DHL費用) =HKD1128.21

抄低佢比既Username同自定既password number, 之後列印表格, 淨係寄要簽名果張比佢

又幣喇, 表格列明要我副簽呀......(由於網上好多人話, 只要有舊果本BNO寄比佢, 都唔需要副簽, 所以我都潑出去了, 無搵人副簽)

同埋好似最好寄埋正本出世紙比佢, 咁呢樣我有, 話唒都響法國醫院St. Teresa's出世, 佢地都應該聽過下掛, 寄正本唔洗怕, 佢地會用DHL回件, 好安全的!

填完表, 快手快腳執齊以下文件:
1. 彩色影印身分證正面&背面;
2. 彩色影印每一頁特區護照
3. 正本稅單
4. 2張相片
5. 已簽署的表格(得一頁要寄)
6. 舊BNO正本
7. 出世紙正本&彩色影印本

30/5 (Wed)
下午去郵局寄空郵掛號$70.3, 我買埋個郵局軟墊$11

1/6 (Fri)
到UK post office  (英國只係5天工作, 星期六/日不辦工, 所以等下星期一再追蹤吧)

4/6 (Mon)
09:43 成功派遞 (當地時間) , 即係話, 寄空郵掛號, 只需要3個工作天就送到, 好快呀, 可能同speed post差唔多, 不過就慳好多...haha

5/6 (Tue)
申請狀態更新為: Declaration from received, being processed.

11/6 (Mon)
申請狀態更新為: Dispatched.

即係5個工作天就已經搞掂唒, 無通知我要副簽, 張相微笑左又OK, 好野, 好開心, 好順利
Thanks God!!!!!!

12/6 (Tue)
收到SMS + Email通知 DHL預計派件時間為14/6
10:04am DHL收到快件信息  
18:41pm 已安排下一站LHR
21:01pm Departed Facility in London - Heathrow

13/6 (Wed)
05:56am Transferred through LEIPZIG - Germany

14/6 (Thu)
00:22am Arrived at HKG

於是我致電DHL安排20:00-22:00送貨

由寄出到收到本BNO, 總共係11個工作天, 好配合到我一向心急既性格, 簡直完美!!!


好開心呀, 到手喇, 我又快手快腳寄出, 佢地又快手快腳批核, 正到爆呀!!!



2份一齊送黎, 一份係新既BNO; 另一份係我既文件, 包括: 身分證影印本, 特區護照有個人資料果頁既影印本, 出世紙影印本, 已剪角既舊BNO, 正本稅單, 最重要緊係比番張正本出世紙我啦




新BNO好靚, 不過係比以前薄左, 紙質似銀紙, 唔係好厚, 個人資料頁鐳射封面最靚, 前幾年BNO既簽名係印埋上去的, 宜家新既BNO已經唔印上去, 要持證人收到後加簽才生效


黎緊有個Trip去沖繩, BNO好快就可以出動喇.....Yeah!!!!!!





:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

沒有留言:

張貼留言