✿ 風騷快活卡 ◕‿◕ 無憂無慮笑卡卡 ✿

2015年10月21日 星期三

新加坡之旅 ~ Day 2

今日第二日, 主要去環球影城同水上樂園

去旅行選擇平日係因為少人, 唔駛迫, 唔駛排隊

我地坐左幾個地鐵站, 之後轉架RWS8 shuttle bus入Sentosa(聖淘沙)

SGD2.00/人, 好抵

巴士站都只係得一個人排緊隊, VERY GOOD






坐左15分鐘車程就到達Sentosa



相比起大阪既環球影城, 新加坡呢度既人流可能只係佢既十分之一

我地租左一個locker, 都幾貴, 一隔細既都要SGD15.00


一入到場, 即刻潮向變型金剛進發

宜家仲係10:00am, 現場非常少人


只有十幾人排隊, 真係前所未有, 好快就有得玩



變型金剛真係剌激, 好彩少人唔駛排長龍等2小時

如果唔係實放棄唔玩




向前行黎到MUMMY








經過恐龍村, 玩左呢個小朋友都唔驚既過山車

好幾快速, 幾刺激



黎到史力加世界喇




入去睇下3D劇場先, 呢度等左大約15分鐘




時間剛剛好, 輪到Puss in Boots出場






睇完劇場, 即刻排隊同佢地合照


SHREK既手信店, 彊餅人係最受歡迎既


再黎MADAGASCAR

排隊既地方空空如也, 感覺極好



坐船仔入去睇




最後一幕突然有陣強烈怪風+巨響噴出來

本人既本能反應, 就好似下面呢幅圖咁

(第3行長髮捭臉果位....哈哈)




玩左咁耐, 醫下個肚先

我地去左環球影城裡面呢間有中國feel既餐廳

(因為唔想食漢堡包)
中國餐廳, 竟然有天使麵, 即刻決定叫呢個


間餐廳好大, 下面呢張相只係佢既一半

咁人呢..... 只係得幾張台有人坐

所以今日真係好開心, 好難得咁少人

比我地用最少既時間玩到咁多樣野

唔駛迫, 實在太好了

玩到3點幾, 係時候走了!


行過隔離就係水上樂園, 佢地收6點, 所以我地有2小時游下水


黎到水上樂園, 租locker又係要比錢

SGD10.00/細locker (夠2人: 2袋2鞋)

(入場費每人都係SGD20.00, 租locker都要收SGD10.00, 有啲過份)


行左成日, 對腳好攰好攰, 

而浸響呢條水道, 就可以穿過去入面玩sir滑梯, 

唔駛行路, 真係覺得特別舒服





掛住玩水, 都無帶相機入去

呢幾張相都係最後衝衝忙忙去番locker執野時補影的

至於所有大型sir滑梯, 我地都有玩, 

特別提下個人造浪, 真係好好玩

係一個會玩到笑騎騎既水上活動!


P.S. 我地坐番RWS8 shuttle bus出番地鐵站, 司機話唔收我地錢

可能由Sentosa出番去係免費的

~~ 第二天完結 ~~
















:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

沒有留言:

張貼留言