✿ 風騷快活卡 ◕‿◕ 無憂無慮笑卡卡 ✿

2015年10月22日 星期四

新加坡之旅 ~ Day 3

今日一早就去到ALIVE MUSEUM 3D館





我都唔知呢個MJ點玩既, 不過KaKa研究左一陣就知喇








企響呢塊玻璃上面真係有啲腳軟, 但佢其實只有2尺深

唔知點解好似無底深潭咁




我地響度等左好耐, 先等到有人經過, 幫我地影番張合照

(館內一個工作人員都無, 我地全程都響度互拍咋)


由於我地book左去隔離個商場(Raffle city)食lunch buffet

 所以玩左一陣就要行過去

初初入去以為好少人, 點知好快就坐滿













呢間buffet唔算貴, 不過要食夜晚先有即開生蠔



食飽四圍行, 去左聖安德烈堂參觀下













之後行去當地郵局, 諗住買下明信片


點知....呢度係無明信片的


極速徹退....因為無野睇

之後路過又見到間消防局, 免費入場參觀







返左酒店休息一陣, 天黑之前再出發, 黎到Garden by the Bay




日落... ...








響Garden by the Bay 睇Super Tree(包括夜燈表演) 係唔駛錢既

而我地買入場卷係去佢入面果2個溫室睇花同大瀑布

第1個溫室叫 - Flower Dome 


一行入去feel到有啲凍, 又話係溫室黎既?!






漸漸太陽落山了... ... 



第2個叫 - Cloud Forest

呢度一行入去, 好似得10度咁, 好凍, 但好壯觀





最高7/F, 我地搭lift上到最高先, 然後行呢條天空橋落番黎




好似行左一至二層之後, 就無再行呢條天空之橋

最後我地又係搭lift落番地下....haha




Super Tree既夜燈show time有2場

分別係 7:45pm & 8:45pm

我地去完溫室, 買埋手信, 就趕番出去睇表演, 時間剛剛好


一行番出去, 已經見到好多人訓唒響度, 用最舒服既姿勢欣賞

由於我地坐地下, 所以訓唔到

現場播放音響, 夠大聲, 配合得好好











行番過對面就係新加坡濱海灣金沙酒店


呢度真係好靚好靚, 係必去既景點

~~ 第三天完結 ~~






:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

沒有留言:

張貼留言