✿ 風騷快活卡 ◕‿◕ 無憂無慮笑卡卡 ✿

2015年10月23日 星期五

新加坡之旅 ~ Day 4

咁快就黎到最後一日喇

今日無安排行程, 只係想早啲去行下新加坡機場, 買下手信!

我地一早落去酒店附近食埋個早餐先番去執野




地鐵站入面有條小食街, 突然令我諗起日本既難波站

入面又係有好多食店

呢間啲雞好好食, 超嫩滑



執好唒野, 準備check-out

拎番SGD50.00按金

酒店service都幾好, 幫我地call埋shuttle bus出番機場

同黎既時候一樣, SGD9.00/人


新加坡機場分別有Terminal 1 & 2 & 3

我地響Terminal 1 check-out, 

之後坐架唔知有無人駕駛既車去 Terminal 2



咁快開始佈置聖誕樹


榴槤肉入面係有燈仔閃閃下架




呢棵叫社交樹

玩法: 響畫面選擇想要的場景並按制自拍, 

滿意後就入番自己個email等佢send番張相比你,

佢會問你想唔想upload張相上呢棵社交樹 


我選擇OK, 之後望下佢正面個大MON

嘩... 成張相好巨型咁彈左出黎, 眼前一亮, 好funny呀

之後當我打算拎相機出黎影底時, 佢已經張我張相放左響左邊縮小了


下面彩色果幅就係我既P圖....哈哈


玩完就要過海關喇, 要行埋入面啲手信店

斑蘭蛋糕係最佳既手信, 成間店都好香

個個都係新鮮出爐, 真係想即刻切出黎食

我地另外買左散裝2個, 已經係雪住既, 都唔錯喎



我地boarding左好耐, 因為班機好多人, 最終delete左半小時




今次既戰利品可能只係日本既四份之一

除左真係好地道既紀念品, 同埋比較特別口味既食物之外

其他都唔知可以買咩 

而日本就唔同, 日用品/化妝品都有好多可以買 


呢個斑蘭真係超正, 就算雪到第三日先食,

都一樣咁好食, 後悔買得2個咁少











呢啲明信片都係響環球影城同Garden by the Bay買既 

新加坡郵局是廢的!


~~ 新加坡旅程完結 ~~




:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

沒有留言:

張貼留言